【曾智華專欄】根本唔夠馬分
1999年在香港開倉的南非練馬師苗禮德,最近兩季成績大跌,剛季更加包尾,只得九場頭馬,令馬迷大惑不解。因此君在過去二十四個馬季,曾兩度奪得難度極高的打吡大賽冠軍(「勝利名駒」及「雄心威龍」),而「雄心威龍」更兩度成為香港馬王,老苗練馬功力毋庸置疑。點解會突然「搞成咁」,至今仍是一個難解的疑團。
事實馬會並冇炒佢,今季其實照樣發牌,而圈內皆知,老苗本想練下去,希望證明自己的價值。不過⋯⋯ 眾所周知,馬圈乃最講現實的英雄地。你練到包尾,又收咁貴,當然被揶揄「燒鵝價錢練出蔗渣味道」啦。如此環境,將心比己,你是馬主,會否仍每月付出高昂費用畀馬佢練而極大可能得個桔?當然個個心諗:「點解我隻馬唔畀新開倉的過江龍廖康銘或本地薑巫偉傑試試呢?兩人新嚟新豬肉,為交出成績,必定搏老命也。」
其實苗禮德並非想拜拜,而係形勢所逼,想練而冇馬練,仲有得唔走?
香港現役馬約千一匹,每日皆可能有三、四匹馬因這樣那樣情況退役,即長期只得一千匹鬆啲,而要分給二十二個馬房。
馬主心態,當然信名牌,西瓜靠大邊!於是乎頭十個倉幾乎個個爆棚,即已壟斷接近七百匹現役馬。咁即係點?簡單數字,餘下十二個倉,就只得三百幾匹馬分,平均每廄三十匹左右。
在此情況下,就算苗禮德勉強留低,你話慘況會點?分分鐘只得二十匹以下,真係「跑鬼跑馬」咩,肯定又再包尾啦!
順帶一提,來季馬主更難做,整體經濟不佳情況下,通脹仍不停升,馬會當然「糖又加,鹽又加」,想學人做馬主?唔該照鏡諗清楚!
---------------------------------------------
>>>星島網WhatsApp爆料熱線(416)6775679,爆料一經錄用,薄酬致意。
>>>立即瀏覽【生活百答】欄目:新移民抵埗攻略,老華僑也未必知道的事,移民、工作、居住、食玩買、交通、報稅、銀行、福利、生育、教育。
>>>星島網WhatsApp爆料熱線(416)6775679,爆料一經錄用,薄酬致意。
>>>立即瀏覽【生活百答】欄目:新移民抵埗攻略,老華僑也未必知道的事,移民、工作、居住、食玩買、交通、報稅、銀行、福利、生育、教育。
