曾智華-專欄
2024-08-12 16:00:54

【曾智华专栏】谢谢推广「港铁运动场」

上周二本栏标题《狂风暴雨酷热运动场》,一半讲笑,一半讲真!因个人需要每日步行及拉筋四十分钟,以维持基本健康及身体柔软。只是近两周天气极度反常,早前日日倒水咁倒,之后日日酷热警告,热到人都
,咁点可以在室外做运动?

纯粹忽发奇想,试吓揸车泊土瓜湾表位,然后走落港铁站大堂,咦,非繁忙时间好正噃,冇乜人,有冷气,干净企理,行人通道又阔又直,来来回回走几次已达标(约三公里),于是在此写出来。

刊登前,老婆大人负责打稿,嘲笑:「你衰喇,咁写法,容乜易个个捐晒入去港铁站,又唔系搭车,只行来行去,港铁公司真系多得你唔少嘞!嬲你唔知,话你唔好意思。」

究竟会否真的如此?好易知啫,专栏出街后,我将佢传畀港铁老友,谂住博闹。

点知,哈哈哈,原来唔系,对方反应出乎意料之外,竟然多谢我。

喂喂,大家估唔估到点解呢?有冇人揸咗港铁股票,想知为乜要多谢小弟呢?

原到港铁公司收入众多,其中之二为收广告费及收租。

广告,易解释,接触得越多人,收费可以越贵。故此,若个个当港铁大堂为「运动场」,唔搭车都落去行吓,等于谷大人流,令广告接触面更大,理所当然,广告费可以收高啲。

另外,大家应知,港铁所有附属地方,无论是黐住的商场或站内大堂,皆有大量出租舖,你可知每间舖租金多少?冇人行拍乌蝇,当然难叫高租值。但若果日日人来人往,咁就唔同喇。港铁老友最精明:「碌Sir,你提倡大堂当运动场,最好个个行到又渴又饿,要买水买食物,咁就更正,我哋有得分成㗎!」